Godmorgon!!!!

Nu har vi kommit till Torsdag härligt min sista arbetsdag för den här veckan.

Imorgon blir det först naprapaten sen hem och baka lite lussekatter mina flickor kommer hem så vi bakar tillsammans.

Dagen då ja idag får jag 2 extra barn eftersom min kollega är sjuk menjag har ju 2 st som är lediga så det blir ändå bara 7 barn som jag brukar ha.

Vi gå som alltid till sagostunden och det regnar ute som vanligt varför måste det regna varje dag igår så kunde vi inte gå till skogen för det ösregnade, vi har ju så mycket smått så det är svårt att traska iväg till skogen när det är så dåligt väder. Men vi gick till våran lokal och hade sångstund och det tyckte barnen var roligt.

Jo min magen håller på att bättra sig ska väl inte säga för mycket men man blir glad när det går åt rätt håll. Nej nu ska jag sluta för barnen kommer snart. Ha en riktigt bra dag. Kram Susanne


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hoppas det är på bättringsvägen.

Så mysigt med bak tillsammans.

Ha en fin dag.

Kram

2009-11-26 @ 13:12:07
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: my

Ha en jättemysig första adventshelg kram på dig hoppas du mår bra!

2009-11-27 @ 14:12:05
URL: http://myilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0