Godmorgon!!!!!

Ja då tar vi nya tag till den nya vecka eller vad säger ni? Idag är jag ledig skönt för på jobbet har det kommit in magsjuka så man vill helst inte vara där.

Idag så är det tandläkarn som gäller och efter det ska det tränas om ryggen pallar en dag till.
När jag är klar med tandläkarn så går jag hem till Sandra en stund för Mikael har min träningsväska i bilen vi ska ju träffas vid friskis.

Denna vecka så har vi också studiedag inget kul skulle heller jobba med barnen, vi ska hålla på med vårat PIM som inte ger så mycket kan vara bra att kunna dator men inte på den nivån som dom vill vi ska göra.

Aj Aj vad min rygg värker kan knappt sitta vi dator får nog flytta till något annan ställe ska nog investera i en ny dator stol. Jag fick inte något tid hos naprapaten denna vecka heller utan om 2 veckor orkar jag gå så länge tur man har en man som kan smörja in min onda rygg, men det hjälper bara för stunden tyvärr.

Usch vilket väder vi har det är igenmulet så det är inget roligt att gå ut i men regnar gör det inte ännu hoppas det håller sig borta iallfall.

I lördags så var vi hos mina föräldrar fick god mat och efterrätt, lite senare blev det fika med en massa hembakat. Dom ska ju flytta så vi har köpt deras bäddsoffa den har dom inte haft så länge dom köpte den billigt på blocket då var inte bädden använden den hade plasten kvar på madrassen.
Så den skulle vi försöka få in i våran volvo kombi våran bil var 75cm i luckan och soffan var 80cm aj då går det nog inte tänkte vi men man kunde ta bort fötterna på soffan och då gick den in exakt vilken tur vi hade, annars hade det blivet en resa till.



Här är den gamla soffan.



Den nya soffan den ser ju lite roligare ut en den andra.

Nej nu ska jag läsa blogg och sen åka till tandläkarn. Ni får ha en bra Måndag Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: annica

Hoppas det går bra hos tandläkaren, å ta det lugnt på träningen med din rygg.

Kram

2009-11-16 @ 09:00:47
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: annsan_s

Godmorgon! Visst är dom sköna. Kul att man kan vara till hjälp. Snygg soffa! Tack desamma. Kram

2009-11-16 @ 10:02:57
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: tess

Hej där. Jo det är skapligt med mig. Der rullar på . Upp ena dagen och lite ner en annan men i stora hela går det rätt bra.



Trist att din mage inte vill bli lite bättre. Att du får leva med det förstår jag ju men det kunde ju bli lite mera hållbart... hoppas det de ska fixa ger lite lättnad.



Ha en bra dag //Tess

2009-11-16 @ 10:21:43
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: ellan

hej hej :) fin soffa :D



jo det är sant :) allt ska ju upp och fixas.. men är det inte lite tidigt? de hade ju kunnat vänta en vecka eller två ;P



hur är det med dig då? ja hoppas du blir bra nu med din nya medicin :)



kram karam

2009-11-16 @ 10:39:01
URL: http://ellybell.blogg.se/
Postat av: margit

Hej Susanne! Förstår att det gått bra hos tandläkaren. Bra att dom finns!!

Jag bet ju sönder en plom så jag har tid hos tandläkaren på torsdag..länge sedan jag var där senast..

Mycket fin soffa! Härlig färg också! DEt är väl en sån som man bäddar "utåt" och dom är också mycket praktiska!

Ryggen ja, DET är inte roligt att ha besvär med den!! Chiroprakiker, dom är bra och duktiga! Dom kan mycket som inte en sjukgymnast eller läkare kan...Dom har ju en helt annan utbildning och kan åtgärda "det mesta" även om det är dyrare än ett vanligt läkarbesök och man får ju ofta gå tillbaka 3-4 ggr..innan det är bra..

ÖHoppas det blir bättre för dig!

Kramen!

2009-11-16 @ 18:39:33
URL: http://margitholm.blogg.se/
Postat av: margit

Hej Susanne! Förstår att det gått bra hos tandläkaren. Bra att dom finns!!

Jag bet ju sönder en plom så jag har tid hos tandläkaren på torsdag..länge sedan jag var där senast..

Mycket fin soffa! Härlig färg också! DEt är väl en sån som man bäddar "utåt" och dom är också mycket praktiska!

Ryggen ja, DET är inte roligt att ha besvär med den!! Chiroprakiker, dom är bra och duktiga! Dom kan mycket som inte en sjukgymnast eller läkare kan...Dom har ju en helt annan utbildning och kan åtgärda "det mesta" även om det är dyrare än ett vanligt läkarbesök och man får ju ofta gå tillbaka 3-4 ggr..innan det är bra..

ÖHoppas det blir bättre för dig!

Kramen!

2009-11-16 @ 18:39:55
URL: http://margitholm.blogg.se/
Postat av: soffie

å va snygg soffan blev.

Hoppas det gick bra hos tandis å att det ej blev alltför kostsamt!

2009-11-16 @ 21:00:45
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: my

Hoppas dagen blev bra sen trots allt! Kram

2009-11-16 @ 21:11:08
URL: http://myilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0