Godmorgon!!!

Förlåt men jag orkade inte blogga igår kväll, var hemma ca 17 sen blev det att laga mat och det tar lite tid så vi hade ätit och diskat var kl 18 och då orkade jag inte bloggen.

Gårdagen då för det första hade jag en  tufft kväll innan sen blev det tufft även på morgonen och dricka detta laxabon men väl slut så kände det skönt. Annica kom och hämtade mig så slapp jag ta bussen upp när vi kom till sjukhuset oj oj hur ska man hitta någon parkering det var smockfull men vi åkte runt några varv sen upptäckte jag att det var en som lastade in en rullator så Annica fråga om dom skulle åka och det skulle dom sen kom han tillbaka med en biljett men sa att tyvärr räcker inte den men var väldigt snäll som frågade.

 Väl inne på sjukhuset så fick man besked om att dom var försenade usch hur långt tid då tänkte man jag som är så hungrig, en halv timme fick vi vänta tur att man inte var själv så man hade någon att prata med. Skulle ha varit där kl 15 men 15:30 fick vi komma in och det var klart kl ca 16 det var en jobbig pärs hade väldigt ont stundvis så jag fick lufta mina lungor men ville helst undvika lugnade. Tarmen så rätt bra ut nu så fin har den nog aldig varit men hade en lindrig inflamation men något är konstigt för tarmen är konstig ändtarmen är inflamation i sen blir det bättre en bit sen återkommer inflamationen igen och sen bättre igen och sen sämre så ser min tarm ut.

Läkarn ville inte göra nmågon operation än eftersom jag inte blir av med min sjukdom då för den sitter i ändtarmen och den tar dom inte bort i första taget så då tar dom bort tarm som är frisk och det känns inte bra tycket läkarn eftersom jag har så mycket problem så ville han jag skulle test någon annan form av medcin, det heter biologiskt läkemedel som man får genom dropp då blir man inlagd på sjukhuset vet inte hur länge eller om det blir några timmar eller flera dagar det får jag väl besked om när min magtarm läkare ringer mig om ca en vecka. Har jag inget hört tills i slutet på vecka så ringer jag sjukhuset.

Annica var med hos mig hela tiden hon tyckte det var intressant att få se hur det såg ut när tarmen såg frisk ut och när tarmen så sjuk, hon har ju läst mycket omm den här sjukdomen eftersom jag har det så tycker hon den är intressant att veta mycket och nu fick hon veta lite till.

Nej dax att sluta dagbarn skulle ha varit här nu men han kommer nog närsomhelt. Ha en jätte bra dag alla mina vänner. Kramar till alla läsare

Kommentarer
Postat av: my

Trist att vänta på en sån undersökning när man laxerat och gud vet allt och bara vill ha det avklarat!

Skönt att det är över, och du får hjälp! Kram

2009-11-04 @ 16:39:58
URL: http://myilivet.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Jag har samma trötthet jag :-)

Slänger in några rader ibland men bristen på ljus gör mig jättetrött

2009-11-04 @ 18:46:38
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: annica

Hej! ja en damsugare vore inte fel..Men önskar oss i julklapp istället..=) Ne, Johan vill ha en "väska" till sin mobil så han skyddar den lite...ligger ju ofta lite illa till i fickan...

Gick mötet bra?

Hur känns det i magen nu? Hoppas det är bättre än igår..för då hade du riktigt ont=(

Kram

2009-11-05 @ 22:18:50
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nee gud så man längtar till värmen, vore inte fel alls..Samtidigt som man oxå nu tycker d e lite mysigt me snö å jul här..Kramkram

2009-11-06 @ 10:14:35
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Thalina

Hoppas nu att du får den hjälp du behöver för att bli frisk.Fy så jobbigt du måste ha det.Många varma kryapådigkramar Thalina

2009-11-06 @ 18:40:23
URL: http://thalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0