Godkväll!!!

Oj vad tiden rinner iväg har inte skrivet på ett tag men orken har inte funnits.

Min läkare ringde mig idag och jag fick lite mer info inför detta med dropp, jag kommer att läggas in för dropp i ca 2timmar efter dropp intaget så får jag stanna ca 2timmar till så dom ser att man mår bra. Men nu först så ska jag avsluta med mina cellgifter och ta en annan medcin som ska vara lika bra, jag mår ju så illa av cellgifterna. Ska till sjukan och ta blodprover nästa fredag så allt ser bra ut och sen måste jag genomgå den lungröntgen så jag inte har någon lunginflamation för då kan dom inte ge mig droppet. Hoppas få mer besked när jag ska till läkarn om ca 2veckor.

Idag bar det av till vårdcentralen så det blev en stick i armen så nu ska jag väl inte få influensan träffade min läkare som jag har på vårdcentralen han blev glad över att se mig där han sa tur att du tänkt till eftersom du har astma.

Jag var och handlade julklappar till alla 7 dagbarn idag så nu är det gjort alla 7 får faktiskt kläder i år man kan ju inte bara köpa massor av leksaker jämt.

Nej jag är så himla trött och fast jag har vilat några minuter men nu är det dax att göra lite varma mackor till kvällsmat Mikael är på väg hem så nu lägger jag ihop min dator för ikväll.

Ha en bra fredag kväll så får vi höras imorgon efter vårat bak. Kram och god natt alla mina vänner.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej vännen!



Hoppas allt är bra med dig i den mån det går iaf.. Tänker på dig!



KRAAAM

2009-11-07 @ 11:10:03
URL: http://anderspernilla.blogg.se/
Postat av: marma

Som du säger: det måste inte alltid vara leksaker - det har de flesta nog av!

Jag tänker mycket på dig och din uschla mage - jag har bara foten - kan leva med det.

Önskar dig allt gott men undrar varför du alltid ska behöva genomlida alla dessa väntetider - nu två veckor?



Kramar/marma

2009-11-07 @ 18:37:45
URL: http://marmagda.blogg.se/
Postat av: Ninna

Du kämpar på, det märker jag när jag läser ditt inlägg. Kläder blir bra som julklapp, det tror jag också.

2009-11-08 @ 00:37:20
URL: http://persiljeland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0