Äntligen!!!!

Godmorgon!!! Äntligen så har det blivet fredag skönt! Igår var jag på sjukhuset och fick prata med min läkare väntan var lång 30min han hade fått in ett akutfall. Men jag kom in allfall till slut och vi pratade en hel del nämnde bla annat att jag mådde så illa utav en medicin men det fick jag inte sluta med utan han trodde det var en övergång så jag får stå ut ett tag till, men ska iallfalll få börja med droppet remicade troligen kör jag igång redan nästa vecka sköterskan skulle kolla om det fanns någon tid ev på Tisdag men hon skulle ringa mig under dagen.

Igår så tog min stora tjej hand om dagbarnen min man kom strax efter och sen kom hennes man också så det blev mycket folk och strax därpå kom min mor och far, mamma skulle var här under kvällen pappa skulle på styrelsemöte och sen blev det en jultallrik på det.

Nej nu ska jag iväg till lokalen vi jobbar ju där idag så en av kollegorna är ledig hoppas man kan gå hem tidigare idag men det vet man aldrig.
Kvällen så blir det lite kibox har bokat plats eftersom jag slutar så sent så vi hinner dit ha en bra dag. Kram Susanne


Kommentarer
Postat av: Sandra

Va bra att du förhoppningsvis får en tid t det där redan nästa vecka, hoppas bara att d blir så me..

Å att d sen hjälper å den där medicinen som du ska käka nu slutar få dig att må illa snart me..Kramar

2009-11-20 @ 08:49:07
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Hoppas du får en trevlig fredag!

Kram

2009-11-20 @ 10:51:28
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0