SJÖRÖVARE!!!



Idag ska vi ha sjörövarfest med barnen, får hoppas att inte det mörka molnen släpper ifrån sig något regn inte på förmiddagen iallfall. Får inte glömma bort att ringa tandläkarn måste få en tid så fort som möjligt för kommer emellan åt rikitga smärtor och det är väl dumt att gå för länge. Idag ska jag även upp till sjukhuset visst känner man sig lite orolig över vad dom ska säga man vet ju aldrig vad man får för besked, mkin dietest ska också vara med vet inte varför för jag tycker jag äter rätt så bra vill helst inte ha några näringsdrycker som hon tycker att det är bra att ta emellan måltiderna men jag tycker det är bättre att vara hungrig när jag ska äta. Nog om mina jobbiga sjukdommar vad ska ske mer idag. Mikael ska laga maten tills vi kommer hem från sjukhuset det blir lasagne det är jätte länge sen jag åt och han var sugen på det så han sätter igång med det när han kommer hem från jobbet. Framåt eftermiddagen så kommer mina föräldrar in på besök de skulle lämna vita slippsen och mamma stannar sen kvar för pappa skulle på möte. Ja snart är det begraving på Onsdag kl 15 ingen rolig dag men sen tror jag man börjar gå tillbaka till sitt rätta jag igen, jag drömde om begravingen här om natten. Nej dax för fixning av lite utklädning, men vi får höras senare i kväll hoppas jag kan fixa nårgra bilder. Ha en jätte bra dag. Kram Susanne




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Godmorgon :)



Nuu har jag hamnat framför datorn, har vart ute heela helgen :) Fina dina blomlådor blev :)



Ha en toppendag



Kram Pernilla

2009-05-18 @ 08:34:05
URL: http://anderspernilla.blogg.se/
Postat av: My

Vad kul för barnen med sjörövarfest!!

Och fina blomlådor nedan..kram

2009-05-18 @ 13:18:35
URL: http://myilivet.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaså va bara en av dom långärmad så måste väl en av dom ha hamnat fel på nåt sätt..Hoppas d går bra på sjukhuset..Kramar

2009-05-18 @ 13:40:44
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: tess

Hej hej rusar in so hastigast.. hinner inte riktigt med just nu. HUr gick de på sjukan? Hur är det med magen??? Hoppas de håller på att ordna sig lite lite....



Rusar vidare... förlåt... //Tess

2009-05-18 @ 19:37:30
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0