Pollen!!!!

Godkväll!!! jag blir tokig på all pollen i luften man är ju ute hela dagarna och det är ju så himla skönt, men har det jobbigt med all pollen som finns i luften man blir ju så himla trött av pollen så när man kommer hem från jobbet vill man bara sova hoppas snart pollen lägger sig. Idag har vi haft det ganska lungt med barn hade inte mer än 18 barn idag på 3 personal det är ju bra då behöver man inte jaga hela tiden. Har idag lagt in min semester så nu är det bara att vänta och se när den blir beviljad  men ska nog inte vara några problem. Jag har ju en vecka tidigt semester redan vecka 25 så där är vi snart och resan bär iväg till Jegum i Danmark det ska bli så skönt får hoppas att vädert blir lite bättre så man kan bada i havet, våra ugdomar ska följa med på våran semester resa har hyrt en stuga. Imorgon blir det lite träning på gymmet och sen ska här handlas blommor och lite mat. Nej nu ska jag kolla på tvn det får nog bli den hela kvällen och sen hoppas jag sova gott på min kudde. Ha en jätte bra fredag kväll. Kram Susanne




Ja på den härliga stranden i Danmark. Längtar så!!!

Kommentarer
Postat av: ida

jo, förmodligen är det väl så sen så pratade jag med sjukgymnasten om det förut. och en anledning till att han är trött, lr iaf sover så länge på mornarna och em är att han nu får behandling för sin astma. han känner inget tryck över brösten och har lätt för att andas o det gör att han kan slappna av och sova så länge som han behöver. och det kan nog stämma. han började sova bättre när vi började med denna medicin. men sen är han lite småsnorig igen så det gör väl oxå att han blir lite seg mellan varven.

Hoppas allt ordnar upp sig med magen.

kram

2009-05-15 @ 20:31:44
URL: http://schander84.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Tack, ja man måste ju gå vidare.. det kommer över en då och då.. Fin liten vovve..

Ha en fortsatt trevlig kväll!

2009-05-15 @ 22:16:22
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Tanten

Och så kliar ögonen och nosen känns skum. Men det är försommar och det är trots allt en alldeles underbar tid på året.

2009-05-16 @ 08:06:36
URL: http://plasttanten.blogg.se/
Postat av: ejmis

Pollensäsongen närmar sig här också...jag fasar!!!

2009-05-16 @ 11:02:22
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0