Kvällen snart här!!

Ja då har man planterat klart det känns skönt att fått lite färg ute.





Det här är mina blommesterlådor har bara två runt verandan.



Min uderbara sko hoppas den blir fin får visa lite längre fram då ser man blommorna lite bättre.



Min fina hängpedistal som pappa giort åt oss.






Så här blev det runt min kvarn har satt dit mitt troll, grisen, fåglar, fjärlilar och mina lampor.



Här kommer det liljekonvaller dom kommer tidigt  i år de brukar komma till morsdag.



Mina buskar börjar också blomma det är kul tycker jag.



Kommer några utav min favorit tulpaner, köpte dom i Holland för ett antal år sen men dom börjar bli få. Ja där fick ni min planteringar och lite växter runt huset. Ha idag städat huset det behövdes usch vad dammråttor man har och pollen fanns det gott om ändåm har vi inte öppet fönster för det klara jag inte ännu men hur tar det sig in? Ja nu ska här åka och köpas liter bensin till gräsklipparen för gräset behöver klippas det är jätte långt. Men ni får ha en super bra kväll så hörs vi imorgon. Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh vad fint och somrigt det såg ut!!! Nu blev jag också sugen på att köpa lite plantor och planter :)

Hoppas det inte blir jättedyrt med tanden :(

Ha en skön måndag!!

2009-05-17 @ 23:00:07
URL: http://sarahserenad.wordpress.com
Postat av: marma

Hörrödu, varför har inte dammråttor lika många ben som alla andra råttor så dom kan springa iväg utan vår hjälp - ja, inte vet jag!

De vita pelargoniorna är såååå vackra - jag ska skaffa såna i stället för de röda som inte vill!!!

Kramar till dig från mig/marma

2009-05-18 @ 00:47:14
URL: http://marmagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0