Kväll!!!!

Hej! Då har vi redan kväll inte klokt vad frot dagen gått. Började inte jobba förän 7 idag vart sovmorgon för egentligen så skulle jag varit på jobbet kl 6 men det barnet kom inte förän kl 7 idag. Har varit en tufft dag, började som sagt var att servera frukost till barnen ja då har man en liten kille som ville ha en annat barns smörgås så då satt han och kastade småbitar från sin macka men då tog det skruv i mig då åkte han ner från frukostbordet och blev då utan frukost. Ja och sen dax för inskolning strax där på så hade min kollega också inskolning två samtidigt var lite tufft för vi har mycket smått runt omkring oss. Dax att börja med maten pasta och köttfärssås, aj visst vi har ju ett barn som inte får äta blandfärs bäst att kolla i frysen puh så skönt där fanns nötfärs det vart att tina i mickron tur den finns ibland och när jag höll på med maten somnade min lille i barnstolen bara att bär till sängs men hon skulle ju hem om 45min inte lång tid satt sova men hon vaknade till i rätt ögonblick då pappan kom för att hämt tur säger jag. Maten tog slut och disken väntade mig ja det var bara att sätta fart för sen skulle jag gå till nya chefen för ett samtal det samtalet drog ut på tiden så den blev 45min skulle varit max 30 min men vi hade mycket att prata om. Snabbt hem och byta om ner till stan frissan väntar jag hann iallfall, där fick jag njuta i nästan 2 timmar helt underbart var nära på att somna, så nu har håret åkt av en bit och lockar har jag fått på köpet tyvärr ingen bild datorn säger att det inte finns någon bild på  mig. Ja och nu sitter jag här ska snart kolla på burken, vet inte riktigt vad som är på tv i kväll ska väl ta och kolla i bladet och se om det är något vettigt. Oj vad magen kurrar dax att äta lite kvällmat. Ha en jättte bra kväll. Kram Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0