Hemma!!!!

Godkväll!!! ja nu var man hemma igen efter jobb och möte, så det blev en lång dag. Imorgon har jag en bättre arbetsdag 7-15 det känns bättre och sen är det ju Fredag. Vad har hänt idag? ja inte så mycket har varit ute nästan hela dagen med barnen, det har ju varit så soligt här men blåsigt. Oj jag kan inte komma på något att skriva, hm mitt kontor har visst lagt av för idag, inte konstigt suttit på möte i 1½ timme. Jag får åter komma imorgon. Ja svara på komentarer imorgon. Ha en bra kväll. Bamse kramar till er.

Kommentarer
Postat av: soffie

sov så gott

2009-03-19 @ 22:58:54
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Berit

Bakar du till ett helt kompani eller ? Tycker att jag bakar mycket men där ligger man verkligen i lä.'

Ha nu en trevlig freeeedddaagg. Bästa dagen på hela veckan.

Kram MrsBettan

2009-03-19 @ 23:26:54
URL: http://mrsbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0