Antikrundan!!!!

Sitter nu och tittar på antikrundan det tycker jag är kul. Har inte hänt så mycket sen sist, hade ju gäster mamma och pappa var här åt mat och drack en slätt kopp kaffe kålpuddigen var lyckad iallfall så det var roligt att dom tycket det var gott. Nu lär det bli tv hela kvällen ser ganska så många pogram just på Torsdagarna annars är det inte så mycket bra på tv tycker jag. Önskar er en trevlig Torsdags kväll ni har kanske hittar på något roligare än tv. Ha det bra vi hörs imorgon. Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Plogflickan

Har nyss kommit hem från systerbarns kalas, så det blir surfning i stället för tv i kväll för mig!

2009-03-12 @ 20:53:56
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: Anonym

God natt.Kram

2009-03-12 @ 21:31:13
Postat av: Gabriella

Hej! Tack for kommentaren. Jada, allt val hos mig, for i dag sag jag flyttfaglar och fick varkanslor! :-)

2009-03-12 @ 21:40:32
URL: http://ibag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0