Grillat!!!!

Godkväll mina vänner!!! Då har vi grillat klart ätit och gästerna åkt hem,det var mums med grillat kycklingfilé och kroketter idag fick det bli alkoholfritt eftersom det var några som skulle jobba men det var gott ändå. Imorgon blir det nog en tur till badet alla 6 kan ju inte åka med en del av oss är lediga imorgon så då får vi åka om alla är friska vill säga. Dagen då ja det blev inte så mycket träning man märker att man inte tränat på ett tag så jobbigt blev det men det var iallafall ca 1timme det fick räcka, jag ska försöka ta mig ut och springa lite för nu verkar det som om pollen lagt sig en hel del och då ska jag nog klara det hoppas jag iallfall. Ja vad har mer hänt lite solning blev det skönt att bara få ta det lugnt sen blev det lite kubbspel det är kul men svårt vart det har inte spelat sen förra året så man glömmer allt bort tekniken men spelar man bara några gånge kommer man snart i det. Nej nu ska jag se på tvn snart det är ju sommar krysset man kan uggla på var inte så mycket på tv idag sommaren brukar vara ganska lugnt med tvn och det är ju skönt. Ni får ha en bra kväll. Kram och god natt Susanne


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Nej, det är inte mycket bra på tv på sommaren men det gör ju inte så mycket, inte när det är sånt här väder iaf. :)

Ha en underbar kväll.

Kramar

2009-06-27 @ 19:54:45
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0