Godmorgon!!!!

Ja man har ju varit uppe ett tag, åt frukost med Mikael vid 6 tiden han skulle ju i väg och jobba frukosten bestog av danska birkles mums så gott det var och sen med dansk ost på då längtar man åter. Jag och mina kära ungdommar åker ut och badar istället det ska bli skönt men jag tror vattnet är för kallt för min del men ett lite dopp ska jag väl klara. Ja nu har man bara en vecka kvar att jobba får se hur den här veckan blir har lite funderingar på att jobba på dagis eftersom det kan bli för mycket barn avaktar och ser, det brukar alltid bli bortfall. Nej dax att hänga ut tvätten. Ha en super bra dag i solen jag ska njuta av varje sekund. Kram Susanne



Mikael och Johans favorittårta i danmark den måste dom bara ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0