Godmorgon!!!!

Ja då var det Torsdag idag. Blev så glad i går när min bärbara dator kom hem men i morse skulle jag sätta igång den hm ingen bild på skärmen igen ja det blir att ringa hp igen det var inte många timmar den fungerade. Idag jobbar man 9-16:30 kan bli något tidigare att gå hem det beror på om föräldrarna kommer tidigare det har ju hänt nu när det varit så varmt att dom kommer tidigare. Helgen blir det att grilla men har väl inte rikitigt bestämt vad vi ska grilla ännu får se vad det blir, när vi var i Danmark grillade vi fläskfilé det var gott. Ja Danmark då ska väl forstätta lägga ut några bilder.



Solning!!!




Här är vi på väg mot minigolfbanan.





Här gällde det att pricka rätt hål annars blev man fast.



Här trodde man bollen skulle fara iväg långt men det gjorde den inte.



Hittade några mysko blommor är det någon som vet vad dom heter skulle jag bli glad.
Jag får avsluta för denna gång får åter komma med lite mer sen, för nu ska jag göra mig i ordning sen sitta i telefonen till hp och vill helst läsa lite bloggar också. Ha en super bra dag. Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: marma

Himla tråkigt med datorn - man blir så irriterad när det inte funkar.

Kramar/marma

2009-06-25 @ 10:38:46
URL: http://marmagda.blogg.se/
Postat av: annica

Hej mamma!

Hur är det med dig idag?

jag kollade upp namnet på de där blommorna..

På danska heter de reketblomst http://www.prydhaven.dk/butik/pc/viewPrd.asp?idproduct=38&IDCategory=4



På svenska fackellilja..



Så nu vet du det oxå=)

Kram

2009-06-25 @ 12:37:02
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0