Godmorgon!!!

Ja då var det åter en ny dag! Orkade inte skirva när jag kom hem igår kväll var ganska trött och det rörde sig ganska så mycket i mitt huvud. Var på sjukan igår och fick inte så roliga besked visst jag har fått veta att det ska bli operation till hösten men int att dom tar bort hela min tjocktarm trodde inte jag men läkarn sa att det är inget att spara på eftersom min sjukdom sprider sig och då ska man inte utsättas för en massa operationer tycket läkarn, men jag ska nu någon gång uder vecka 28 till min ordenarie läkare får se vad han  bedömmer. Idag har vi också stålande väder och jag slutar tidigt idag det är faktiskt den enda dagen jag gör det. Vi har försökt ge oss av lite från dagis gården den blir ju så himla hett där så igår var vi i en lekpark och idag tänkte vi gå till skogen med barnen dom behöver få göra något annat och tösen som sitter i rullstol kör så det bara ryker om det gud vad duktig hon blivet på rullstolen. Här kommer lite fler semesterbilder.



Bordtennis inte helt fel tyckte Mikael vi har ju sålt vårat.



Här lagas det tacos gott.



Anders fick ta hand om grönsakerna.



Här är baksidan av huset.



Framsidan av huset.



Hazard blev det också spelat.



Mikael fick såpbubblor i sin ena paket och Annica var den som ville roa sig.



Här solas det fanns bara 2 sängar så man fick ju ta vad som fanns.



Härligt med sandstrand, vattnet är i kallt.



Här skulle jag vilja ha legat hela veckan och solat.
Nej nu måste här slutas eftersom jobbet går före datorn. Barnen kan ju inte får vänta på mig utan bättre att jag väntar på dom. Ha en solig dag. Kram Susanne


Kommentarer
Postat av: marma

Jobbigt det där med tarmen men semestern verkade ju jättemysig!

Kram/marma

2009-06-24 @ 09:57:04
URL: http://marmagda.blogg.se/
Postat av: ida

hej

ville bara säga att jag tänker på dig.

hoppas allt är så bra det kan vara iaf.

mängder med kramar till dig

2009-06-24 @ 10:24:49
URL: http://schander84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0