Godmorgon!!!

Ja då var det Måndag och man ska jobba i 2 veckor till innan nästa semester det låter långt fram, men jag vet ju inte om jag kan jobba tänker testa och se hur magen sköter sig idag har iallafall mailat till sjukhuset så dom får ringa upp mig det är ett bättre sätt än att ringa. Uj vad jag saknar min bärbara dator den här är inget skönt tagentbord på. Semestern den tycker jag var bra det kunde ha varit bättre väder men vädert kan man ju inte styra över tyvärr säger jag. Vi startade på morgonen 4:20 och det det var inte det bästa vädret då det var mulet men vi kom en bit på vägen vad händer då jo regn sen ner emot Jönköping börjar vädret vända yes tänkte man då men det var bara en kort stund för sen kom det regn igen, stannade iallfall och åt våra mackor men då hade vi inte något regn det var skönt sen forsatte resan till Helsingborg där vi skulle över med båt. Framme i Helsingborg så skulle bilarna tankas fulla med bensin och det var inte så lätt bensinmacken tog vårat  bensinkort så efter en del samtal och väntan så spärrade vi vårat kort och tog annat kort och tankade för ingen bra start på resan. Dax att köra på båten det gick jätte bra inget stul som tur var väl framme i Danmark där solen sken och det kändes varmt. handlade det vi skulle och forsatte emot någonstan att fika. Men ack vilken tid det tog ner till min morbror som bor i Lunderskov och det ligger strax utanför Kolding vi var där omkring 16:15 visst vi hade handlade innan vi åkte dit med det gick ganska fort att handla. Min morbror var inte så pigg kände inte igen honom han har ju lungcancer och sitter alltid med syrgas det blev en hård smärta i mitt bröst att se honom inte vad jag vill minnas av honom. Resan fortsatte strax därefter stannade en kort stund hos morbror, väl framme för att hämta nyckeln och sen hitta stugan vi har ju varit i Jegum förut så vi hittade det dit bra. Oj den såg fin ut stugan men vi har hittat lite vi ska klaga på spisen fungerade inte som den skulle kaffefilter kvar i kaffebryggaren vi fick rensa damsugarn så vi kunde damsuga den var helt igenkorkad. men för övrig så var det mesta bra bra dyra möbler fanns iallafall i stugan inte klokt att kosta på så mycket dyra möbler och tvn 50tums. Här följer några semesterbilder.





Så här började resan!!!




Väl framme i Danmark och det blev lite fika i solen!!



Ja kvällen såg ut så här det fanns ju fotbollsspel och så där fastnade vissa av oss.



Här sov Mikael och Jag.



Här bodde Sandra och Anders.



Här bodde Annica och Johan som ni ser är det inga stora rum men man ska ju bara sova där.



Oj! Sandra kunde visst plocka isär bastun.



Härligt det fanns en bra bubbelpool den skulle vara för 6 pers men det gick max i 4 pers.



Värme och sol kunde man få här om man ville.
Nej nu ska jag läsa lite bloggar för jag ligger efter en massa och dom ringde från jobbet att jag kunde komma senare. Men får höras mer i kväll. Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Emma

Okej =)

Kram Emma

2009-06-22 @ 10:18:59
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: marma

Verkar vara tjusigt ställe ni kom till med en hel del lyx. Kul:-)

Nu är jag nyfiken på resten av veckan.

Kramar/marma

2009-06-22 @ 13:26:04
URL: http://marmagda.blogg.se/
Postat av: Lena

Låter som att ni har haft det rätt bra trots regn. Tråkigt det där med din morbror.



Men lyxstugan var inte fy skam! Där skulle jag vilja semestra en vecka. Och som sagt, bubbelpool och solarium. Finfint. :)



Ha det gott!

2009-06-22 @ 14:10:58
URL: http://celena.blogg.se/
Postat av: Tanten

De verkar ha lite annan syn på stuga i Danmark.

2009-06-22 @ 16:57:23
URL: http://plasttanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0