Godkväll!!!!!!

Ja då har kvällen kommit vad fort en dag går. Ja då får man skicka in datorn igen man blir ju så jäkla trött på att bara få vänta och skicka in sen vet man ju aldriog när den kommer åter dom sa att det skulle gå fort men det vet man ju inte. Dagen har följt som vanligt lekparken på förmiddagen gården på dagis men jag slutade ju skapligt 16.30 imorgon skulle jag slutat kl 18 men får sluta redan kl 16 så det känns ju toppen och sen har man bara en vecka kvar att jobba om inte magen strular. Har faktiskt mått ganska bra idag fick höra att jag såg lite piggare ut och det är ju roligt att höra natten var ganska lugn inte en massa toa besök. Värmen den bara forstätter bara den finns kvar tills min semester för solen kan vara skön då också behöver få sola mig lite brun jag med. Nej finns inte mycket att skriva om. Ha en jätte bra kväll. Kram susanne

Kommentarer
Postat av: my

Skönt att magen mår bra! och klart vädret håller i sig..heeeeeela sommaren!

2009-06-25 @ 20:14:02
URL: http://myilivet.blogg.se/
Postat av: Tanten

Ptjaa, jag blir mest röd och sen lika blåvit igen så jag vet inte jag.

2009-06-27 @ 22:17:33
URL: http://plasttanten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0