SOL!!!!

Godmorgon!!!! Nu skiner solen på morgonen hoppas bara den finns kvar resten av dagen. Idag blir det att åka på Kinda kanal det ska bli jätte roligt har aldrig åkt den fast man bor så nära men nu blir det gjort tack vare våra fina ungdomar som vi fick en sån fin present av. Igår så städade jag badrummet tog och tvättade väggarna det behövdes man tror inte det blir så smutsigt men det blir det. Efter det tog jag en det utav mina köksskåp, tog ut alla kryddor oj oj oj där var det en hel del som var för gamalt dax att slänga med andra ord, ja med andra ord så blev mina skåp jätte fina så nu hittar jag både kryddor, mjöl och andra saker som finns där. När Mikael kom hem igår så tog vi en lite lättare måltid kräm och knäckebröd sen bar det iväg till gymmet men vad mycket folk det var där men det var första dagen dom hade öppet dom har ju haft stängt nu så man får väl räkna med att det kan var mycket då, men jag åker nog någon moron istället för då kanske det är mindre med folk. Nej nu ska jag göra mig ordning vet inte vad man ska ha för kläder för de har ju sagt att det även kan komma regn så vad tar man på sig????? Ha en jätte bra dag för det ska jag ha!!!


              

Så här blev mina skåp, glömde ta kort innan men det var betydligt rörigare.




Kommentarer
Postat av: Tanten

Vad duktig du har varit! Hoppas trippen blir trevlig!

2009-07-14 @ 10:13:57
URL: http://plasttanten.blogg.se/
Postat av: ejmis

Vilken ordning du har!

2009-07-14 @ 14:22:51
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0