SEMESTER!!!!

Godmorgon!!! Orkade inte med något inlägg igår efter att barnen gått hem. Mikael och jag satte på en film och sen kom vi på att vi skulle ut till City gross och handla så vi tog en paus i filmen och åkte dit. När vi kom hem sen var det lagom att titta på halv åtta hos mig, såg sen en lite stund till på tvn till Mikael somnad då var det dags att krypa till kojs, ja så var den dagen. Vi var ju på lekparken på förmiddagen och då var det super varmt så barnen vill gå och så det gjorde vi tog oss en pinglass som ett barn haft med sig sen lekte dom inne. Vi åt kött gryta med ris igår det var en smidig mat när man hade så mycket barn. Efter maten så skulle jag söva en lite kille han är väldigt svår sövd så jag lade honom i vagnen och han somnade på nolltid men fick snart spinga och hämta vagen för vad händer det börjar åska och regna. Blev sedan lite mellanmål hm inte så nyttig då men det får gå ibland, det blev glass,maränger, chokladbollar, jordgubbar och strössel haha min lille 1-åring trivdes väldigt bra och så han såg ut. Ja bada idag NEJ TACK det får nog väntas och se om det kommer någon dag med bättre väder för det här är ju  inte heller något roligt väder man är ju aldrig nöjd, men som sagt jag har har ju börjat min semester och då ska det väl bara regna. Vi får se hur det blir under dagens lopp om det kanske kan bli minigolf eller något annat roligt, nu på morgonen blir det en stund på gymmet har lite hosta så ska ta det lugnt. Nej ska väl ta och packa väskan med träningsgrejer. Ha en bra dag trots detta regn hoppas det blir lite bättre väder till morgon dagen. Kram Susanne



Här är några av barnens chokladbollar.



Just nu utanför hos mig ser man detta regn.

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Hoppas du får en fin semester oh att regnet snart upphör!

2009-07-04 @ 10:27:11
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: tess

Skönt med ledighet nu. Hoppas du får bra hjälp på sjukhuset... vet du vad för sorts operation det blir??? Vad är tänkt?



//Tess

2009-07-04 @ 11:37:32
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0