Pengarna rullade!!!

Godkväll!!!! idag har det blivet mycket pengar som rullat men det var det värt. Tack Annica för en trevlig dag kul att få gå i lugn och ro och bara handla och prova inte stressa. Kommer att visa bilder från shopingen i morgon orkar inte ta alla bilder just nu. Har föresten tagit lite bilder på jordgubbarna vi plockade ska visa er skillnaden på normal stror jordbubbe och bjäse gubbe.



Ja ni kan ju se skillnaden och då är det inte de största jordgubbarna jag kan ju inte gräva i de frrysta gubbarna.
Imorgon så tar jag och skjutsar Mikael så jag kan ha bilen hemma ifall jag vill åka ute en sväng. Mikael jobbar hela dagen från 8:30-19.30 så det blir att sitta själv hela dagen så det kan vara skönt att ha bilen ifall man vill åka någonstans. Det får bli ett kort inlägg men jag skriver lite mer imorgon och lägger ut lite bilder på det jag handlat idag. Ha en jätte fin Fredag kväll. Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: soffie

roligt med en lyckad shoppingtur,

en kompis till mej har oxå den sjukdomen du har men de kunde ej rädda tarmen så de knipsade av en bit å satte ihop den på nåt vis,hon är bättre men måste ständigt äta kortison som du beskrev,

mmm jordgubbar är så goda,

vi hittade massor av blåbär idag mmm

2009-07-10 @ 21:44:47
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack så mkt..Vi ringer nog när vi kommit fram sen så ni vet..Ha en bra helg ni med, dock blir ju din lite ensam men så bra dne kan bli iaf =) Kraaaaaam

2009-07-10 @ 22:37:35
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: annica

God morgon mamma!

Tack själv för en rolig dag igår, det är som du skriver, skönt att slippa stressa utan bara ta det lugnt och kolla på sakerna=)

Hoppas du hittar på ngt idag som får dagen att gå.

Kram Annica

2009-07-11 @ 05:11:08
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0