Ingen träning!!!

Hejsan!!! Det blev ingen träning eftersom jag  har lite ont i min ena lunga så bestämde vi oss för att stunta i träningen. Vi tog oss en tur ner till bussterminalen för att vinka av mammas syster och hennes barnbarn dom har varit hos mamma några dagar och jag har inte kunnat träffa dom eftersom jag jobbat hela dagarna kommer från Sönderborg i Danmark det var kul att få träffa dom en stund. Sen blev det en tur och kolla bilar det var roligt vi fastnade för en bil först BMW det var skön att köra och pigg som bara den, sen blev det en tur till VOLVO där vi provade 3 bilar en v50 stor besvikels sen provade vi v70 turbo oj oj oj den var det drag i sen hade Mikael pratat med en kollega och han sa att samma bil som vi har v70 med 145 hästar var jätte slö och det håller jag med om att den fanns inget drag i men trodde den skulle var ännu slöare men ska det bli en VOLVO så får det nog bli en turbo. Ja nu vet jag inte vad si ska hitta på men vi kanske sätte oss framför tv en stund. Här följer bilder på BMW. Ha en skön eftermiddag. Kram Susanne







Svårt att ta på bilen invändigt dom hade ju låst bilen för den hade sålts medan vi var ute och provkörde.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Så d kanske blir en bmw för dig tillslut ändå då kanske ;) Fin e den ju helt klart, men verkar som att d blir en ungefär lika stor bil igen lr...?Kraaaam

2009-07-04 @ 15:45:55
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0