Godkväll!!!

Ja då har kvällen kommit idag gick jag inte upp förän kl 6 och sen har dagen bara runnit iväg. Först åt jag frukost sen satte jag mig vid datorn en stund. Tänkte jag skulle ha bakat lite kakor men så blev det inte upptäckte att mina citroner började bli dåliga hm vad gör man då ja det får bli en citronsockerkaka, vad hände med den tog fel på ugntemraturen så den vart  inte så rolig väldigt låg så att säga men den smakade bra. Efter det skulle jag ner till stan måste hitta lite pressenter till Sandra och Anders somm fyller inte det lättaste men något ska man väl hitta hoppas jag.Träffade Annica på stan så vi gick en stund tillsammans innan det var dax för mig att gå vidare, jag skulle träffa Mikael gymmet det blir ju inte så mycket träning under sommaren eftersom dom har så dåligt öppet men nu har jag varit idag och ska dit på fredag efter jag varit på sjukhuset. Mikael går ju snart på semester bara denna vecka till att jobba och han är ju ledig på fredag så då får han följa med mig till sjukan. Eventuellt åker vi till svärmor på Söndag och åker hem på Måndag vi har inte rikitgt bestämt oss ännu får se vad det blir av. Ja och nu sitter man framför tv och tittar på en film och sen blir det väl mera tv tills det är dax att krypa till kojs. Ni får ha en bra kväll kram Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0