Godkväll!!!

Har inte orkat blogga. Igår hände inte så mycket tog det bara lugnt. Idag har jag varit på stan inhandlat 2st nya bhn och trosor, hittade även ett par billiga mysbyxor för bara 100kr. Var även hos optikern behöver ju nya linser inte billigty 1200kr för ett halv år och på detta pris så tillkommer linsvätska just nu har jag en del hemma så det behövdes inte köpas till. Efter jag varit hos optikern kontakade jag Mikael han slutade inom kort så jag kunde åka med honom hem passade på att springa in på Netto för att kolla om dom hade någon sun lolly inne men inte hade dommdet det kommer väl när sommarn är över. Åkte hem fixade lite mat som redan var klar bara att värma köttgryta och ris. Tittade en stund på tvn tog oss en promenad utan regn faktiskt  för idag har vi haft mycket regn inte alls kul när det är första semesterdagen. Imorgon så är det dax att åka till sjukhuset ska vara där kl 10 och sen vet jag inte hur lång tid det kan ta ska hinna med läkare, dietist och sköterskan så man får väl se när man blir klar där imorgon så mat imorgon måste också gå lite fort har pannbiff i frysen ddt får bli det och pasta till man kan ju ta rester när det är vardag. Kvällen då ja den blir nog framför burken och sen tidigt Mikael ska ju upp tidigt han börjar ju alltid före kl 5. Nej dax för lite kvällsmat har inte bestämt mig vad det blir ännu men något måste jag ha är hungrig. Ha en jätte bra kväll och godnatt!!!!!


                            

Så här har det mesta dels sett ut ifrån fönstret idag hoppas det slutar så jag får se den här!!!

Kommentarer
Postat av: annica

Jag såg att de var borta om man kollar via explorer, dock via firefox så finns de..aja..

Då fick du tag på lite smått då=)

Hoppas på att vädret snart blir bättre...

Blev en del handlat, en del kött å så...å så mitt i ösregnet så pajade ena torkaren..har hänt förrut, en mutter som lossar lite lite grann och då måste man skruva åt den så är fungerar den igen..men inte hade vi ngt att skruva fast den med...så blev lite dåligt sikt sista biten hem...Men nu är det fixt igen..

Kram

2009-07-06 @ 21:17:24
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaa d e väl d enda positiva tyvärr fast d e ju smart å göra då..Men ändå inget kul me regn hela dagen..

Hoppas d går bra på sjukhuset imorn iaf..Kram

2009-07-06 @ 21:45:12
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: annica

Hoppas att det går bra för dig idag.

Kram

2009-07-07 @ 09:08:39
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Thalina

Här regnade det också hela dagen i går så nu är jag hemma i stan några dagar och städar.Skönt med lite svalka efter värmen men snart längtar man efter solen igen.Ha det gott kram Thalina

2009-07-07 @ 10:36:02
URL: http://thalina.blogg.se/
Postat av: marma

Jag köper mina linser på LensWay.se. Förra gången betalade jag 589:- för 12 månadslinser. Leveransen kommer inom ett par dagar - jättesmidigt! Och inte behöver man uppge kortnummer heller, faktura kommer med i paketet.

Kramar/marma

2009-07-07 @ 11:24:21
URL: http://marmagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0