Dåligt uppdatering!!!!

Hej min vänner!!! Ja jag har slarvat men det har inte hänt så mycket ändå. Jag laserade fönstren en dag och sen har jag varit med Annica ute på Ikano. Idag så har jag putsat fönstren som jag laserade fast det inte är toppen väder så gjorde jag det ändå sen bakade jag lite skorpor till min man han älskar bara dom. ja sen vet jag inte vad jag ska hitta på mer idag är inte på topp idag orkar inte men att göra så mycket känner miig lite olustig men det är väl nedragningen på medicin tror jag och det är bara skönt att bli av med kortisonen för kroppen mår inte bra av att äta så stora mängde och en sådan lång tid som jag haft det. idag ska jag göra något nytt med lövbiff får se om det blir bra isåfall kommer recept. I Onsdags så var vi och tränade på gymmet det var skillnad att gå dit på förmiddagen mot eftermiddagen mycket mindre folk på förmiddagen så hade tänkt ge mig iväg någon gång till men min kropp säger nej jag har så himla ont bara man tar på en så gör det så jätte ont, men på Måndag så blir det ett träningspass igen men då kan det inte bli förän eftermiddagen dom öppnar inte förän kl 12 ja dessa tider dom har är inte bra det passar sällan en annan. Nej nu är det dax att iväg och handla till maten så den blir klar tills Mikael är hemma. ha en forsatt bra dag. Kram Susanne


Kommentarer
Postat av: my

Lyssna på kroppen vännen! Ha en go fredagkväll kraaaaaaaam

2009-07-24 @ 18:05:55
URL: http://myilivet.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Ja visst är de för härliga, ha en fin fredag!

2009-07-24 @ 18:30:42
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: naddi

haha, ja ush ja! jag tänkte just på det..

att vilken tur jag har som jobbade just dem här senaste 3 veckorna, det har varit dåligt väder varje dag!

haft en bra dag? :)

puss&kram

2009-07-24 @ 18:35:51
URL: http://naaddi.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Blir ledsen för att du mår dåligt. Skönt om du kan trappa ner på kortisonet, som du skriver det är ju inte så bra att ha en hög dos under lång tid men det är bra att det finns.

Jag har möjlighet att träna på förmiddagen för det mesta och det är skönt när det är mindre med folk.

Hoppas du få rmå bättre snart och får en fin helg.

Kram

2009-07-24 @ 19:35:45
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0