Trasig tv????

Godmorgon!!!! eller vet inte min man väckte mig vid 04:30 och sa att tvn hade gått sönder den gick bara inte igång och visst har vi haft problem med näfr vi trycker igång själva tvn men nu var det så att vi inte fick igång den annat än standby läget efter 15 minuter hoppade den igång man blir så trött på att saker går sönder. Jag hoppas det inte är någon fara med Johan? Nej nu ska jag se lite på tvn som vi spelade in igår och tvn har varit igång nu ett tag. Jag fick ju lite sovmorgon hmm eller? men jag ska iallafall inte börja förän kl 8 skulle ha startat igång kl 7. Ha en bra dag. Kram på er alla läsare.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja men va att du ändrat d, kändes ju lite fel när d stod att du va 19 liksom, fattar bara inte hur d blivit så, men men..Sååå jobbigt för er me tvn asså, hoppas verkligen att d löser på nåt bra sätt till slut iaf..Ha d bra..Kramar

2009-01-27 @ 17:17:54
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: annica

Jobbigt med tv:n...men den har ju vare mkt besvär med...får ni ge er ut nån dag å kolla efter ny nu då...roligt värre...

Kram

2009-01-27 @ 19:46:56
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0