Tränat!!!!

Ja då var här igen har varit och tränat på ett medelpass ganska okej men det var inte roligt som kibox efter passet gick vi in till gym men där var det smokfullt så min man och jag rodde en stund sen gav vi upp så nu är vi hemma igen. Ikväll blir det väl som vanligt lite tv och sen god natt. Imorgon ska jag till vårdcentralen för att ta lite blodprover inför besöket på sjukhuset på måndag jag har ju en tarm sjukdom (ulcerös colit) och det är en rätt så jobbig sjukdom man vet inte vilket läge man är i från dag till dag.Idag fyller min pappa 70år ringde och störde honom i duschen men jag var inte den ende sa han men det är ju nått man får räkna med när man fyller jämt, vi ska dit på lördag och vi är inbjudna till lunch skönt då slipper man tänka på mat den dagen och vi tränar ju på morgonen så det passar oss utmärkt. Tycker att min blogg är lite tråkig ska ta och försöka rätta till den med lite färgbilder får hoppas att jag lyckas men jag börjar inte med det idag en annan dag får det bli. Ja nej kurrar magen får ofantligt mycke så dax för lite käk. Ha en bra kväll
 Vi hörs imorgon. Kram på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0