Kvällen!!!!

Kvällen äntligen här nu är man ledig i 2 hela dagar det känns skönt. Ikväll blir här inte mycket gjort men inte så lustigt har nyligen slutat jobba och har tappat nästan hela rösten hoppas den är åter imorgon, jag hade tänkt träna imorgon så håll tummarna för mig att jag blir bättre. Idag var jag på vårdcentralen och tog några blodprover jag fick inget beked om dom nu jag får vänta tills jag har sjukhusbesöket på Måndag.Imorgon ska jag också åka ner till Kisa för att fira min far som fylllt 70år han kände ingen skilnad sa han och det gör man väl inte heller. Ja vad sägs om kvällen inte mycket det är inte så mycket på burken att se får väl ta fram och se på någon eller något. Nej nu tänker jag fixa någon kvällsmat magen är dö hungrig den bara kurrar så det får bli ett slut här. Ha en riktigt bra fredag kväll. Kram på er alla läsare

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa d va skönt å få träna men ni får ju iaf komma t gymmet imorn..Japp, vi har börjat me semlor nu, fast ja äter ju bara en t sen men..Glöm föresten inte frysboxarna å klamper imron, ska ringa å påminna dig..Jaaa vi måste nog planer in en bakdag nån dag, får se när d passar för nu jobbar ju en del i fortsättningen..Kramkram

2009-01-30 @ 19:55:39
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: Lillan

God morgon!

2009-01-31 @ 06:01:26
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0