Godkväll!!!

Ja då var det lördagkväll redan, men vi har ju varit borta hela eftermiddagen så dagen går ju fort då. Vi har ju firat min far som fyllt 70år han fick någon slags kapmaskin vet inte exakt vad det är men han förklarade att han skulle kapa rör med den då slapp han stå med en bågfil sen fick han även en morgonrock, han hade fått mycket blommor.  Vad som ska ske ikväll vet jag inte riktigt men vi har iallafall tagit oss en kvällpromenad det var skönt sen blir det väl postkodsmilonären har sen ingen kontroll vad det är på tv, just nu står min man och spelar wii jaa jaa han kör boxning en av han favoriter jag själv tycker bäst om golf. Min heshet har fortfarande inte gått över jag hoppas den är över tills imorgon för det är så jäkla jobbigt att prata när man är hes. Nej ska väl ta och fixa våran kvällsmat räkmacka får det bli mums säger jag det är riktigt gott och thekakorna är jätte stora. Ni får ha en bra lördagkväll alla läsare. Kram Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0