Godkväll!!!!

Ja då var det åter kväll dagen har gått fort och intensiv har det varit 6 barn med full ljudstyrka på, vi var ute i kylan vi kunde inte vara ute i 2 timmar vi drog oss hem efter 1½ timme det fick räcka för idag det är så jäkla kallt när man står still. Imorgon så har jag inte så lång dag 7-15 så det känns skönt med mindre timmar. Imorgon bär det iväg till friskis och svettis på ett jympapass det ska bli skönt att få träna. På Måndag ska jag till sjukhuset inget roligt men har man den sjukdomen som jag har så krävs det sjukhusbesök ibland så det blir att ta ut nägra komptimmar men jag har ju en del. Nej nu ska jag kolla på tvn ett tag, sen blir det att sova det ska bli skönt för jag är så trött. Ha en bra kväll så hörs vi imorgon. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0