Eftermiddag?????

Ja så var man hemma från jobbet skönt, har varit en jobbig dag inte kommit ut något för jag har haft köket inte roligt då får man vara inne sen har vi fått in ett nytt barn som inte känner sig hemma ännu och inte var barnets dagmamma där heller hon var ledig idag så det kan inte vara lätt för en 1-åring dom vet ju inte så mycket om livet ännu men dom lär sig snabbt. Gud vad avund man blir när min man kom hem han hade varit och tränat det skulle jag också vill göra men det är så jobbigt att åka iväg efter en dag på lokalen så det får bli på Lördag innan kan jag ju inte tyvärr nästa vecka ser bättre ut.Nej ska nu ta och titta på tv en stund innan jag ska äta kvällsmat. Ha det bra så länge. Kram på er

Kommentarer
Postat av: annica

ja det är ju alltid skönt att träna, eller skönt efteråt iaf=)

Kram

2009-01-26 @ 17:54:58
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du har ju fixat en bild nu iaf, så du klara ju av d, bra d iaf..Mne ja såg att när man klickar på bilden står d att du e 19 år, så måste kanske kolla på d om inte du gör d själv såklart..?ha d så bra iaf..Kramkram

2009-01-26 @ 18:31:12
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0