Strösselkakor!!!

Okej blev inte så mycket bakning men allt tar sin lilla tid har ju all tvätt att styra med också. Om knappt en timme blir det att ta bussen och åka in till våran stora stan Linköping jag bor ju ca 7km utanför stan så här är det lungt och skönt. Ska ta och visa mina strösselkakor ja okej vi kallar dom för.








Okej det var bakning det . Vad som ska ske nu är att snart ska jag gå ut och pulsa in snön här har dom ännu inte plogat vägarna får väl se hur bussen tar sig fram.  Så här har våran häck blivet utan all tungsnö som fallit här så här blir den varje vinter och har svår att resa sig igen.








Nej nu måste jag ifrån dator men åter kommer senare ha en bra eftermiddag det ska iallfall jag ha. Kram Susanne


Kommentarer
Postat av: ellan

oj! dem såg goda ut :)

2009-02-08 @ 13:05:55
URL: http://ellybell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0