SISTA INLÄGGET!!!

Hej igen!!! Nu får det bli det sista jag skriver för ikväll tänkte jag skulle lägga ut en bild på en uggla som satt på min vagn en morgon försökte ta den framifrån men det gick inte för då försvann den tyvärr men gud vad stor den var har aldrig sett någon sådan förut. Kvällen blir nog lugn hoppas jag. Nej ska väl ta och prata med min man han kom hem nyligen han har jobbat sen ca 9 imorse så vi har inte pratat så mycket med varandra. Ni får ha en bra kväll och natt. God natt och sov gott Kram Susanne



Kommentarer
Postat av: ellan

Oj ändrat design och grejer :)

jösses satt den bara där? har aldrig sett en i verkligheten.. var den jätte stor eller?

hjäftigt ändå och roligt att du hann fånga det på bild :) god natt vännen kram

2009-02-10 @ 20:47:43
URL: http://ellybell.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, jaaa inte somna ja om ytterligare igen sen..Jaså va d d han ville ha, men d e ju faktiskt riktigt gott så ja förstår honom..=)kram på dig

2009-02-10 @ 21:42:47
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: annica

God morgon! Fast den är inte god nån stans.. 3,4 i feber, så känner mig helt slut..=(

Ja, det var jätte skönt att hitta ngt till pappa. kan säga så här, det du skicka sms om till Sandra blev det inte.

Ja, hoppas att det går bra med bilen idag nu..alltid så nervöst..

Kram

2009-02-11 @ 06:02:43
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0