penicillin!!!!

Godkväll!!! Det blev att gå till doktorn idag och jag fick penicillin inte roligt men det är ju bätte att bli bra. Fick en påbackning av Annica att det ingen bio var på Lördag utan Söndag hade skrivet fel men det är ju mänskligt. Idag har jag haft det lungt med barn bara 4 det hade jag igår också men det är olicka syskonpar jag haft och det märks på volymen. Imorgon jobbar jag på våran lokal och då har jag tiden 8-16 rätt okej tid Har nu legat och slappat ett tag framför tvn det är rätt skönt att göra det ibland nja vi gör det inte bara ibland men jag har inte orkat göra så mycket nu på en vecka. Pratade en stund men Annica hon mådde iallfall bättre utan att gått till läkare och det är ju så himla skönt nu hoppas jag att mitt är över till helgen. Nej ska väl läsa lite bloggar innnan det är tv igen hi hi hi. kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0