Mörkt!!!

Godkväll!!! Gud vad mörkt det var när jag gick hem fast det är massa  snö det brukar ju bli ljusare då men jag slutade ju inte förän kl 17 sen var jag tvungen att gå till affären hade ju ingen laktosfri mjölk hemma och det måste jag ju ha annars blir inte magen så bra. Idag skulle vi haft 22st barn det blev bara 11 barn så vi hade det lungt och sen fick vi skicka hem ett barn som hade feber och ont imagen ringde på stört i magsjuka också tänkte vi nu får det vara nog med sjukdomar men det tog pappan drygt 1 timme att komma snacka om att man bryr sig.Vi hade det riktigt halt på våran dagisgård det var många barn som ramlade och slog sig en slogs sig illa i pannan så det blödde och en annan lite slog i bakhuvudet det är svårt att trösta barn när dom slår sig riktigt illa då gäller bara mamma och pappa det är ju förstårligt att det blir så, men vi får ingen sandning på gården ändå det tycker jag är hemskt dåligt utav kommun att inte sanda. Nej nu ska jag läsa lite bloggar. Vi hörs sdenare. Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: annica

Ta då och dokumentera alla skador som alla får pga att det är halt...det är ju rent ut sagt förjävligt att de inte sandar på ett sånt ställe ens.

Jag tycker oxå det är ovanligt mörkt ikväll, det ligger ju som du skrev snö ute, brukar vara så mkt ljusare då..Oväder på gång kanske?

Kram på dig.

2009-02-16 @ 18:00:47
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaha men gud va lugnt ni fick d då, hälften mot va ni skulle haft liksom, skööönt..Å skönt för dig att du e ledig imorn me, e pappa d me då lr..?Ska du hitta på imorn på din lediga dag då..?

Haha, nee hade ja vetat att den va besk hade ja ju slängt den men den såg verkligen inte dålig ut på nåt sätt så d va ju svårt att veta, men nu e iaf dom där gigantsika apelsinerna från netto sluuut..ha en bra kväll..kram

2009-02-16 @ 18:22:07
Postat av: Ulla

När det händer saker med barn på jobbet så skriver vi alltid ett tillbud. Bara för att uppmärksamma att en "olycka" inträffat.

2009-02-16 @ 18:26:44
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: bjorne

Kanske bättre lägga sanden på vägen in i komunhuset så inte dom slår arslet i isen när dom ska sitta på på det hela dagen och ta viktiga beslut,är bara ledig 4a dagar men det är så lång resväg så det blir så här,och byggtiderna är pressade men det är tills i Juni så det är ingen fara,var värre i Norge när man inte visste vilket år man skulle åka hem,kram.

2009-02-16 @ 20:14:35
URL: http://bjornesmagazin.blogg.se/
Postat av: ejmis

Här tycker jag redan man märker att det blivit ljusare både på morgonen och på kvällen.

Vart är det du bor?

2009-02-16 @ 20:52:00
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Lillan

God morgon!

2009-02-17 @ 05:22:31
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Ulla

Godmorgon! Idag är det jag som jobbar till 17.30. Var tvungen att förskjuta min arbetsdag pga att en kollega är sjuk. Ha det bäst!

2009-02-17 @ 06:35:49
URL: http://ulla67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0