LEDIG!!!!

Ja nu är man ledig i hela 4 dagar skönt hoppas jag kan bli av med denna förkylning under den tiden. Lägget har varit kallt här idag och vi har fått lite snö inte mycket  men lite iallfall. Vad kvällen har att bjuda på är väl inte helt klart ännu men något blir det väl idag ska jag visa vad vi åt till middag och sen blev det bara 2 barn kvar och den ene sov och den andre visste inte vad han ville göra så jag föreslog bakning då blev han jätte glad så här kommer både mat och bakning.







Helstekt fläskkotlett, potatis, sås och broccoli det var som fanns på vårat bord idag.







Här har vi det stora bakverket en del blev till mellanmål syndigt jag vet men någon gång ibland går det att synda. Nej ska nu ta och lägga mig isovan än stund vi hörs senart. Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: annica

hehe...det är inte bara jag som skriver tokigt...så du har lagt dig i sovan? Inte i soffan=) Ibland går det för fort...Tur man oftast förstår ändå...förutom mina siffror imorse till dig..det fattar jag att du inte kunde förstå ngt av..=)

Kan ju gissa vem det var som blev glad av bakning=)

Kram

2009-02-11 @ 19:04:38
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: ellan

Åh smarrig rulltårta! :) är det svårt att göra det?

har aldrig testat men den såg rejält god ut iaf :) krya på dig :)

2009-02-11 @ 19:35:50
URL: http://ellybell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Såg fina ut dom där rulltårtorna och goda oxå för den delen..=P Gott natt me dig mamma lilla, och krya på dig..Kramar

2009-02-11 @ 21:48:04
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0