Kväll!!!!

Ja nu är det kväll och jag har faktiskt sovit en stund i soffan våran nya soffa är jätte skön iallafall om man vill sova jag är ju så jäkla trött vet inte om det beror på penicillinet. Ja så här har det inte hänt så mycket har iallafall fått igång den lila tv så man kan se på video och dvd nu ska bara kolla om man kan få bättre bild jag tycket bilden var bra inne den lille herren såg på film men jag vet inte helt vart lite osäker. Ja imorgon ska jag ner till stan först lär det väl bli lite bakning och sen stan ska väl hinna med att ta fram 3 hjulingen också och den vita trasan det hinner jag nog. Nej jag ska nu titta på arga snickare sen blir det en dansk serie som heter sommer och efter allt detta lär det bli sova för min del så nu säger jag god natt på er. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0