Kallt ute!!!

Ja då har man tagit sig en kvällpromenad den var kall men skön, det värsta är när man går ut är att det är ju så himla halt man kan ju knappt stå på sina ben. Jobbigt att det ska vara så mycket på tvn det är alltid massor av pogram på Torsdagarna sen är det knappt något dom andra dagarna kunde vara en litte bättre fördelning tycker jag. Ja då ska min man jobba kväll nu i 3 dagar inte alls roligt vad ska jag hitta på ja på lördag förmiddag blir det en stund på gymmet efter det ska till svärfar han har blivet riktigt dålig så det känns lite jobbigt det är faktiskt bättre för honom om han får sluta sina dagar låter grymt men när han har så himla ont och inte kan gå på sina ben då är det inte roligt för honom han har cancer. Som kvällen då ser ut blir det min sköna soffa hm så skön den är får se om man somnar. Igår somnade min man i soffan och han upptäckte själv att det var ingen idé att ligga kvar så han gick och la sig så jag fick ligga själv i soffan men inte somnade jag trött var jag men hade svårt att somna när jag kom in till sängen också men så är det kräver väl inte så mycket sömn. Ha en riktigt bra kväll ni kanske också intar soffan och tv-tittande? Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: annica

God morgon..

Skönt för dig att ha sovmorgon idag..fast när du börjar har jag bara en timme kvar att jobba..så då går jag nog hellre upp tidigt=)

Ha det bra idag.

Kram

2009-02-20 @ 05:47:13
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: ida

Hej.

Jesper har nu blivit sämre igen. allt var ok igår ett tag iaf, han fick även slippa syrgasen, jippiii tänkte jag. nu börjar han bli frisk. han var även feberfri. sen helt plötsligt gick febern upp och upp och upp ännu mer... på med syrgasen igen och nya prover togs i samma veva. han fick operera in en cvk igår em så de kan ta prover via den istället för att sticka honom.

Jag känner mig så otroligt maktlös just nu. vill bara ha hem min lilla pojke.

tack för alla tankar =)

Kram

2009-02-20 @ 08:11:45
URL: http://schander84.blogg.se/
Postat av: ida

de har ju hela tiden misstänkt lunginflammation och behandlat honom mot det. men efterssom han inte blir bättre så tar de ju massa andra prover för att se om han har ngt annat fel och isåfall vad.

Kram

2009-02-20 @ 09:10:30
URL: http://schander84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0