Kall morgon!!!

Godmorgon mina vänner!!!! Här har vi -10 grader inte skönt att gå ut i får väl mest sitta inne men man kan ju alltid hitta på något att göra. Min man står nu och spelar på sin gitarr han har stora problem men han kommer nog bli bättre med tiden. Idag blir det att åka och handla lite mat inför nästa vecka tyvärr så jobbar jag på våran lokal hela veckan inget hemma och det känns lite tåkigt för vill gärna vara hemma med min egen grupp och barnen trivs ju bättre i hemma mijö. Vi måste vänta med att åka och handla tog lite likör och cider igår men det gör inte så mycket för ungdomarna ville följa med och handla och dom vill ju inte åka så tidigt. Jag åter kommer om en stund. Kram

Kommentarer
Postat av: Lillan

God morgon!

2009-02-15 @ 07:51:54
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0