Jobbigt!!!

Godkväll!!! Har nu varit ner hos svärfar inte alls roligt han är så mager se ut som en liten tanig fågelunge och han skriker efter hjälp tills han får lugnande usch att dom ska lida så mot slutet det hade jag inte hoppas på jag tror inte han överlever helgen. Idag vad har hänt då Jo först var vi ju på sagostund barnen tyckte det var så roligt och så var det en spännande saga sa dom så nu ska vi gå nästa vecka också får passa på när vi kan, efter sagostunden blev den en runda till skolan där vi skulle ta lite kopior och sen hämta lite andra papper sen blev  affären där jag tog kort på barnen dom vart så glada ha nu fåfr äntligen vi komma upp på vägen sa dom och det är ju så svårt att hinna med att ta på alla barnen jag brukar försöka ta på alla och det har jag lyckats bra med det kan ju vara så att en del barn är ju med på fler bilder. Ja efter det blev hhem för att laga mat det blev pannbiff, potatis, sås och broccli till lunch det var jätte gott tycket barnen och det märktes i katrullerrna det är roligt när barnen äter, ja dom var ju så duktiga när vi stod vid skolan mina barn stog vid vagnen hela tiden en kollega till mig tyckte dom var så duktiga ochn det tyckte jag med så dom fick faktiskt var sitt kex efter maten det var dom värda. Under eftermiddagen gick vi ute i snön som var som en isgata det ville inte vara ute så länge så vi gick strax in åt mellanmål dax för barnen att gå hem så Mikael och jag åkte ner till svärfar en sväng och nu sitter jag här. Kvällen ska bestå av lite tv sen godnatt ska jupp tidigt i morgonbitte ska skjutsa Mikael till jobbet han börjar kl 5 så jag får väl gå upp 4:15 så det blir tidigt kan ju åka hem sen och sova någon timme sen ska jag till sjukhuset ska vara där 7:30. Ni får ha en bra kväll så hörs vi under morgondagen. God natt önskar jag er!!!

Kommentarer
Postat av: Thalina

Så hemskt att din svärfar ska behöva lida så.

Men usch så tidigt du måste upp.Önskar dig en fin kväll framför tv.n Ha det gott kram Thalina

2009-02-26 @ 19:44:24
URL: http://thalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0