HEMMA!!!

Godkväll!!! ja då var man hemma möte höll på i ca 2 timmar inte mycket information man fick, lite av hur vi ska lära barnen matte och sen var det lite utdelning av barn jag ska få barn 2 st till men en slutar ju till sommaren men den ena föräldern ville ha in sitt barn i April men så blir det inte i maj är det beräknat att jag kan ta in barn mina timmar rinner i väg annars. Ja då ska man till jobbet imorgon igen ja ja det är som det är har lust att vara ledig är så trött vet inte varför, men jag jobbar tidigt imorgon 6:45 och då slutar jag tidigt redan 14:45 så man får ju ut mycket av dagen ändå jag ska laga maten imorgon så är inte mycket i barngruppen det tycker jag är lite synd det blir köttbullar och potatis sås och grönsaker. Min man fick ett bälte av mig ska ta kort på det så får ni se hur det ser ut han vart iallfall nöjd. Nej dax att inta sängen ni får ha en bra kväll för er som ska sitta uppe jag orkar inte. Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa d kan dom väl men ja trivs ju så mkt bätre me långa naglar oxå så ja vill ha dom lååånga..;)

Nee d blev ju inte tyvärr..:( Men stackars lilla dig, 3 dar i rad som du blir ensa, tur att d inte hela kvällarna iaf..Men d va mkt bättre som pappa jobba förr..Vilken tur att han blev glad över bälte, ska bli spännande å se d själv för ja har ju ingen aning om va du hitta för nåt sen..;P Ha d så bra tills vi hörs..Kram

2009-02-17 @ 22:23:31
Postat av: Lillan

God morgon!

2009-02-18 @ 05:23:41
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0