Godmorgon!!!!

Ja nu har Tisdagen kommit och inte har man blivet bättre det är rätt jobbigt med att vara tungandad och hostar är hes när ska man få vara riktigt bra men det är väl denna växling mellan varmt och kallt. Kallt tycker jag vi har -7,5 men det finns dom som har kallare läste jag -17 usch det är inget väder att vara ute i. Snart dax att ta emot mina barn det kommer 3st kl7 resten kommer inte förän 8 och 8:30 jag har 6st dagbarn ska få in en till nu i April sen ytterligare en i juni lagom till semestern det känns mindre bra men jag ska ha ledigt vecka 25 för då pyser vi iväg till Danmark mina flickor och deras respektive det ska bli så skönt vi ser fram emot att få åka och nu när man tittat på stugor också då blir det bara mer längtan ska väl ta och beställ inom de närmaste veckorna bara min man får reda på om det är okej att han tar vecka 25 han har egentligen sen semester men han tror intte det är så omöjligt att få vecka 25. Idag så var våran 5-årsgrupp inställd pga sjukdom men vi ska ha våra grupper hur det nu blir med 5-åringarna som springer och tjatar det märks att dom blivet större bara efter ju har dom ändrat på sig. Nej dax att avsluta så jag kan hoppa i mina klädder men vi hörs i kväll. Kram på er!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: annica

God morgon! Fast den är nog inte god varken för dig eller mig...jag med min onda hals å du med hosta och ingen röst..

Vi syns i eftermiddag.

kram

2009-02-03 @ 06:54:12
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0