Godmorgon!!!!

Jag är lite sent ute idag men tänkte ändå skriva några rader jag börjar kl 7 får se om dom kommer tills dess inte säkert hon brukar oftast vara 7:10 nog med det. Natten har varit ganska så pratig min man har börjat prata i sömnen inte alls så kul emellan åt skriker han och han rör sig väldigt mycket vet inte om det är för att någon jagar honom men iallafall min sömn blir inte så bra. Idag har vi just nu -6 grader inte kul att gå ut iallafall inte med det luftrör som jag har förtillfället men måste ut vi har 5-årsgruppen och 3-4 årgrupper idag och sn har vi lite gymnastik med 1-2 åringarna där kan ni tänka er hur roligt man har jag och en annan kollega har gymnastiken. idag har man ett långpass att jobba 7-18:30 men det går rätt så bra ändå den jag har sist är rygt 2 år och han är så go vill gärna ha vuxen kontakt mer styr också gärna sin lek själv och det är ju positivt. Nej ska väl avsluta för snart kan det ringa på dörren och tänkte hinna med några bloggar att läsa innan. Vi hörs i kväll. Kram på trogna läsare

Kommentarer
Postat av: ellan

Hej! jo det är bra med mig lite krasslig i halsen fortfarande.. men det är på bättringsvägen..



va mysig din dag låter!



kram!

2009-02-10 @ 07:45:41
URL: http://ellybell.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaha, jaa d e ju gott iaf, du vet d där vikt väktar receptet..D e inte så där värst bra, tog minst 3 timmar innan ja kunde somna igår, gör såå ont varje gång ja sväljer nämligen..Men ha d så bra idag me alla dina småttingar..Kramar

2009-02-10 @ 09:48:35
URL: http://tjooffs.blogg.se/
Postat av: annica

ne det känns som om man aldrig kommer bli rikigt bra...jobbigt är det..men nu har jag bara imorrn oxå..sen har jag ju ingen skolan på jääääääätte länge...=)

Kram

2009-02-10 @ 16:03:38
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0