Godmorgon!!!!

KUL ATT JAG FÅTT FLER LÄSER !!!! Ja idag så snöar det här igen usch vad jobbig jag tycker verkligen inte om vintern men jag kanske inte är ensam. Idag ska jag vara på jobbet kl 7 men jag var tvungen att gå upp tidigt pga att pencillinet ska ta en timme innan måltid för att ha bästa effekt. Ja inte ser det ut som det skulle bli någon kibox idag jag har forfarande ont i halsen och är hes när ska detta ta slut jag tycker jag haft tillräckligt för i slutet på nov. ramlade jag i vårat garage skrapade upp hakan och gjorde illa båda armarna på vänster armen fick jag inre blödningar det satt i båda armbåge och handled höger arm blev det handleden som fick stryk jag är ännu inte av med dom skadorna har fått höra att det kan ta mellen ½-1år innan man blir helt återställd inget kul tycker jag, sen den efter nyår jodå åker man på influensan och det var ju inte så roligt hög feber i en vecka, och nu det här tycker nog inte att man ska bli sjuk så här ofta är sällan hemma från jobbet. Jag var och handlade igår och inte vart det billigt med fisk gud vad dyr den blivet jag det har ju all mat blivet. Idag kommer nog barnen att gå hem ännu blöttare vi har ju bara ett torkskåp på jobbet och det är inte lätt att torka alla barns ovellorer ja och en del får man ängång inte sätta på värme vantar lika så har vi besvär med för där också en del som inte får ha värme på. Idag går jag hem senast kl 15 och det är ju skönt. Ska se om jag kan hitta någon skön bild. Kram på er!!!!!


                                                       




Här är det en sandstr

Kommentarer
Postat av: Lillan

God morgon! Tycker egentligen om att tvätta! Känslan av att allt är rent då man viker det och lägger i skåpet:))

Japp! Dom skulle ju egentligen åkt i måndags men då fick ju deras pappa och sambor dra in på förlossningen och föda barn istället:)

2009-02-06 @ 06:18:53
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0