Godmorgon!!!!

Ja då var frukosten avklarad det var gott syndade lite köpte röbetsallad igår och det åkte på mina mackor idag det är ju supergott tycker jag. Idag ska jag ner till min svärfar och se hur han mår ska även prata med sjuksköterskan angående en madrass till honom han har ju fått liggsår. Sen måste jag ta tag i banken vårat konto stämde inte måste kolla vad som är fel. Det var skönt få jobba en dag och sen vara ledig det är klart att visst hade jag jobbat några dagar till och tagit ledig sen men jag har ju en kollega som har skolbarn och då kan det ju vara skönt för henne att göra något med sina baran när dom ändå är lediga. Idag fyller min man år GRATTIS PÅ DIG GUBBEN MIN!!! vi ska inte göra något speciellt av dagen vdet inte ens vad vi ska äta får se om vi har några rester i frysen tänkte göra en bakelse till honom idag han är ju grädd tokig så något med grädde ska han iallafall få.





En av vår fina trädgårdsblommor jag tycker att dom är så jätte fina när dom blommar men dom blommar inte varje år.







Den här tårtan gjorde min lilla dotter som är bagare hon fick göra dom på sitt jobb vi tyckte hon gjorde fina tårtor till sin stora syster som skulle gifta sig och själv mådde hon inte så bra den dagen var ganska så förkyld men allt vart bra ändå jag hoppas att Anncia själv har upplevt dagen som bra dom har nu varit gifta i drygt 1 år.



Min man och jag har varit gífta i snart 25 år i maj slår dagen i får väl se vad vi ska hitta på då, när vi hade varit gifta i 20 bjöd vi ut de närmaste föräldrar syskon och deras barn på kina resturang vet inte vad som sker i år det får vi tänka på det är snart dax. Nej dax att göra lite annat ha det bra vi hörs senare. Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Ulla

Godmorgon! På nyårafton har mannen och jag varit gifta i 20 år. Tiden har gått väldigt fort. Jag arbetar som resurspedagog på en förskola med barn mellan 3-5 år. Mina arbetstider är i vanliga fall bara fram till 16.30, men när det går sjukdom så ställer jag upp och ändrar arbetstider om jag kan och får för chefen.

2009-02-17 @ 07:29:05
URL: http://ulla67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0