Godmorgon!!!!

Ja idag är det lördag den 14 ja vad betyder det jo idag ska man var go i mot sina vänner alla hjärtans dag är det ju idag. Jag ska snart iväg på träning igen jag vet att man inte ska träna så ofta men det är olika tränings pass som blir igår var det kibox idag blir det ju gymmet, jag har inte varit på gymmet på flera veckor pga min förkylning men nu mår jag ju något bättre och då kan jag ju träna.Efter träning så blir hem att fixa mat och det är ganska så bra iordning gjort Mikael har skalat potaitsen nu på morgonen så den är klar och resten av maten blir klar under tiden potatisen kokar. Nej dax att läsa lite bloggar och sen iväg. Vi får höras lite senare. Kram Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0