Godkväll!!!

Ja då är det kväll igen vad tar dagarna vägen? Har nu ätit lite taccos sen blev det en blöt promenad min kängor läcker in vatten inget kul måste köpa nya ja okej vattnet kom inte bara underifrån utan även övder oss, konstigt ena dagen kommer det massor av snö sen blir det regn vilken vinter man måste skratta ha ha. Nej snart börjar wild kids på tvn det vill jag se barn är ju så mysiga sen blir det postkod och efter det börjar ju medlodifestivalen får se om det är några bra låtar med. Men ni får ha en bra lördagkväll så hörs vi i morgon.Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: ellan

Ja verkligen.. men jag tycker att snön är en aning försenad.. så nu kan den lika gärna vänta tills december och visa sig ( tycker jag då)

Hehe ja, jag kollade också på wildkids dem är så underbara!

hoppas du inte blir förkyld du med nu då.. när du har skor som läcker in.. ha en bra helg.. kram ellan

2009-02-07 @ 20:58:27
URL: http://ellybell.blogg.se/
Postat av: Lillan

God morgon!:)

2009-02-08 @ 08:45:18
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0