Godkväll!!!!

Ja nu är det kväll iallfall här nu har mörkret fallit över Linköping nej jag är inte alls mörkrädd. Ja det blev ingen lång dag att jobba sknönt för imorgon får jag lång dag 7-18:30 men jag har bara onsdag och torsdag att jobba men båda dagarna har jag samma tid sen fredag ledig. Idag så har alla 5-åringarna samlats de var på dagis gården och jag säger bara oj oj oj så mycket vimel det var drygt 60 barn men kula hade dom iallafall och inte var dom torra när dom kom in tur jag hade köket slapp ta dessa dyblöta barnen. Idag så har vi faktiskt haft + grader så det har varit skönt att vara ute Mikael och jag tog en promenad på eftermiddagen var ute i 1½ timme men tyvärr så hade solen gömt sig den var ju framme på förmiddagen men inte sen när man slutat jobba.




Här är en riktig sommar bild ser  i vad som är i blomman?




Vad jag längtar tillbaks satt och kollade lite på korten ser ni vilket blått vatten det är?
Men jag får nog längta många år tills jag kommer till Kroatien får väl åka någon annat ställe nästa gång. Nej jag måste nog äta något kanske lite sen att äta men jag är ju hungrig och då är det bara mat som gäller. Kram susanne

Kommentarer
Postat av: ida

godkväll

Jag har varit hos Jeppe ända tillls nu därför jag inte hört av mig och jag har GODA nyheter!!!

ingen feber, ingen syrgas och vi fick även ta och gå ut med Jesper en kort stund!

UNDERBART!!!!! Jeppe älskade att komma ut och titta på bilarna och bussarna och man märkte att han pigga på sig av det. men nu har vi ju varit instängda på samma rum en vecka så lite miljöombyte skadar ju inte.

tror det börjar vända nu. han har tom varit hungrig efter vi varit ute och då själv bett om både macka och yougurth. Toppen

Kram

2009-02-24 @ 19:45:07
URL: http://schander84.blogg.se/
Postat av: annica

Ja, man blir så nervös...just första gången när telesvararen gick igång på en gång oxå, då blev jag riktigt orolig...å så blir man arg för att man är orolig..

Ha en bra kväll.

Kram

2009-02-24 @ 20:15:48
URL: http://annica123.blogg.se/
Postat av: Leia

Jo, vår skulle vara skönt samtidigt som det är mysigt med snö.

2009-02-24 @ 20:28:27
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Anneli

ja men det är lite tråkigt att ha samma i flera år och jag fick en bra deal som gjorde att jag ick allt billigare minutepris mm

2009-02-24 @ 22:51:19
URL: http://annelili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0