Förlåt!!!!

Godmorgon ska man väl börja men fast det var ett tag sen. Förlåt att jag inte uppdaterade i går kväll har varit lite krasslig och inte är jag bra ännu hesheten vill inte bara släppa min man vill att jag går till läkarn så det inte blir lunginflamation av det för hostar en hel del. Idag bär det av till sjukhuset är lite orolig vad som ska sägas och vad dietesten vill mig, ja jag får snart svar det är snart dax att åka digt ska vara där kl 9:30 och man bör åka i tid för att hitta parkering och sen är det en bit att gå. Ska sen iväg till jobbet, har ju en kollega som inte heller är så bra hon var också hes i fredags får väl se hur hon mår idag och sen fick hon börja kl 6 eftesom ett av mina barn kom då stakarn så så är det med vårat jobb. Fan telefon ringde och vem ju sjukhuset dom hade 2 st läkare som lagt sig i influensan så dom ringde återbud det är ju så typiskt när man nu fixat med allt vikarie och att jag hade bilen hemma mest av allt blir man sur för jag har tagit ut komptid i 4timmar. Ja då vet ni iallafall att något läkarbesök blev det inte. Nej ska väl ringa till jobbet och se om jag ska komma lite tidigare. Ha en bra dag jag ska försöka. Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: annica

Men så jäkla typiskt då...sent att ringa av dom oxå..hade du åkt buss hade du ju nästan åkt innan de ringde ju..

En annan får ju betala om man inte kommer, de borde få betala ut din komptid..

Jaja...det är som det är.

Kram

2009-02-02 @ 08:38:27
URL: http://annica123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0