Bakning!!!

Godmorgon på er!!!! Ja åter en ny dag att tas med inte lätt vaknade med huvudvärk och ont i halsen men hoppas det blir bättre nu under morgon timmarna. Idag blir det att baka lite ska ju fira Mikael på lördag han ska iallafall ha mandeltårta det är en av hans favorittåta inget jag är gillar och det blir att fixa två tårtor efter som jag vet att det är 3st som inte vill ha mandeltårta så får det bli 2, det ska även bakas någon eller några sorters kakor får se vad jag hinner ska ner till stan en sväng och fixa presenter har ju 2 dagbarn som fyller nu i feb också och då brukar det bli en liten paket. Nej dax att sätta lite fart lägger in bilder på mina verk lite senare under dagens lopp. Ha det bra Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Precis huvudvärk och halsont har hag också haft... men nu är jag på bättringsvägen.



Krya på dej!

2009-02-12 @ 10:09:39
URL: http://glansigyta.blogg.se/
Postat av: Lillan

Ha en bra dag!

2009-02-12 @ 11:07:04
URL: http://lillansilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0