Söndag!!!

Hej på er!!! Ja det var ett tag sen jag gjorde uppdatering är slarvig men jag tycker dagarna går så himla fort.

I Torsdags så var jag på hazard det var kul men var himla trött men har jobbat tidiga morrna.
Fredag bestog av jobb och efter jobbet blev det naprapat och sedan iväg på Kibox det var den dagen.

På lördags morgonen blev det som vanligt gymmet och sen var vi uppbjudna på mat hos Annica och Johan, dom ville fira med oss att som båda fått jobb Annica har fått jobb iallfall i 3mån och Johan har fått en fast tjänst på 100 procent det är så skönt att det löst upp sig en del för dom. Annica och Johan har ju haft det ganska så tufft en länge period så vi är glada övet att det äntligen händer något positivt.

På lördags eftermiddagen  så blev det att ge sig av för att handla julklappar och inte var vi ensamma hu vad man får trängas men nu så är man så gott som färdig med alla julklappar har bar lite smått att köpa och det är ju inte så svårt hinna med.

På morgonen idag så blev det pepparkaks bak och sen blev det en sort julgodis gjort så nu är vi en bit på väg med det också ska väl göra lite mer julgodis och sen baka några sorters kakor så man har något till jul.

Nej nu ska jag stryka lite julgardiner så jag får upp dom, köpte mig ett par nya gardiner igår som jag ska sätta upp i mitt allrum. Men nu får ha en jätte trevlig Söndag. Kram Susanne



Kommentarer
Postat av: Thalina

Det är många som bakar nu, det ser jag i bloggarna.Skönt när alla julklappar är köpta.Ha en riktigt fin kväll kram Thalina

2009-12-06 @ 19:29:44
URL: http://thalina.blogg.se/
Postat av: Sandra

Joo lite innan vill jag allt ha d, t lucia iaf:)

Nepp, blev inget pepparkasbakande idag, får ta det imorgon..Jag hade ju sönder våran tjoffs till kranen i köket så blev att åka iväg å handla lite idag istället..Men imorn som sagt :)Kraaam

2009-12-07 @ 21:34:57
URL: http://tjooffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0